پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:37 - 1395/04/18

سرنوشت تلخ «سه تفنگدار» اصلی در "پرسپولیس"

پرسپولیس برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی راهی کشور اوکراین شده است.

کارگرآنلاین: پرسپولیس برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی راهی کشور اوکراین شده است. در تصاویری که از این سفر به انتشار رسیده، بار دیگر شاهد نزدیکی سه هافبک سرخپوشان به هم هستیم. محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا سه نفری هستند که در بیشتر تصاویر کنار هم دیده می‌شوند. بد نیست بدانید این رویه از ماه‌ها قبل به وجود آمده و این سه نفر که هر سه در آغاز لیگ پانزدهم پرسپولیسی شدند، همیشه کنار هم دیده می‌شوند. انبوهی از تصاویر دسته‌جمعی این مثلث در رسانه‌های ورزشی منتشر شده که بانک ورزش هم در اخیرا به این موضوع پرداخت. جالب اینجاست که مسحن مسلمان اخیرا با انتشار یک طرح از خودش در کنار احمدزاده و کامیابی‌نیا، به خودشان لقب «سه تفنگدار» را داده بود؛ عنوانی که فرشاد احمدزاده هم در پستی جداگانه در صفحه شخصی‌اش به آن اشاره کرده است.

 

این وسط یک نکته مهم وجود دارد؛ اینکه رابطه این سه بازیکن اصلی پرسپولیس با هم، از جنس رفاقت است یا چاشنی باندبازی دارد؟ اگر این سه نفر فقط با هم دوست هستند که هیچ مشکلی نیست و اتفاقا امتیاز فوق‌العاده بزرگی هم برای تیم محسوب می‌شود. کیست که نداند همدلی سه هافبک فیکس می‌تواند شریان حیاتی تیم را تنظیم کند و شاداب نگه دارد؟ این شمشیر اما یک لبه دیگر هم دارد؛ اینکه ممکن است کار از رفاقت بگذرد و اعضای این مثلث، یک باند درون‌تیمی درست کنند. این شایعه‌ای است که طی روزهای اخیر کم‌وبیش در مورد کمال، فرشاد و محسن به گوش می‌رسد و اگر جدی باشد می‌تواند خطری برای آینده سرخپوشان تلقی شود. بر همین اساس امیدواریم سه بازیکن موثر پرسپولیس که هر سه در این تیم متحول شده‌اند و به بهترین روزهای فوتبال‌شان رسیده‌اند، قدر موقعیت کنونی را بدانند و رفاقت‌شان را به مسایل حاشیه‌ای آلوده نکنند.

 

جالب است که لقب «سه تفتگدار» در پرسپولیس، برای اولین بار اواخر دهه هفتاد به علی کریمی، علی انصاریان و حامد کاویانپور داده شد. این سه نفر مدتها با هم دوست بودند، اما بعدها برخی اختلافات مالی، حداقل دو ضلع از این مثلث یعنی کریمی و کاویانپور را با هم به شدت دچار مشکل کرد. حالا امیدواریم عمر رفاقت سه تفنگدار جدید پرسپولیس بیش از این حرف‌ها باشد!/جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین